Sunday, February 17, 2013

GLUTA IDAMAN CLEANSER

Camera 360
1 BOTOL RM60 @ 2 BOTOL RM110
(FREE POSTAGE)


DIIKTIRAF OLEH : KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

SESUAI UNTUK LELAKI & WANITA

GIC


Kandungan Gluta Idaman Cleanser:
Marine Collagen + Glutathione + Vitamin C + Vitamin E + Biowhite + Alpha Hydroxy Acid + Arbutin + Chammomile Flower + Fragrant 

Gluta Idaman Cleanser Produk penjagaan kulit wajah secara semulajadi, bebas dari bahan kimia dan pengawet yang berkesan untuk pelbagai jenis masalah kulit. Pembersih muka all in one yang berkesan untuk mencerah & menghaluskan kulit. Rasailah perubahan kulit anda walaupun pertama kali menggunakannya…anda pasti jatuh hati.

Hampir semua wanita selalu mencari jalan untuk menjadi awet muda dan cantik. Namun pengaruh stress sehari-hari dan usia dapat membuat wanita kehilangan sinar dan kelenturan kulit, yang secara bertahap menyebabkan kedutan, kekeringan dan noda-noda penuaan. Masalah-masalah tersebut dapat diselesaikan dengan menggunakan Gluta Idaman Cleanser Pembersih yang tidak mengandung minyak yang berasal dari sumber-sumber alami yang istimewa.

Mengandung ekstrak Marine Collagen, Glutathione, Bio White, Chammomile Flower, Vitamin E, Arbutin dan ekstrak tumbuhan alami lainnya yang bermanfaat bagi kulit. Berfungsi untuk membersihkan muka dari minyak yang berlebih, riasan wajah, dan kotoran. Kulit akan terasa halus, cerah, lembut dan lembab namun tidak berminyak. 

Kelebihan Gluta Idaman Cleaser:
  • Mengecutkan jerawat dalam masa 1 - 2 minggu 
  • Memudarkan & menghilangkan parut & cela 
  • Mengurangkan & menyelesaikan masalah pigmentasi @ jeragat 
  • Mengurangkan kedutan - Awek Muda Mencerahkan kulit yang kusam/gelap
  • Menyamaratakan tona kulit yang tidak sekata 
  • Mencerahkan kulit dicelah-celah lipatan 
  • Memberi kelembapan yang sempurna 
  • Penggunaan berterusan akan membuat kulit lebih bersinar & bermaya tanpa solekan yang tebal 
  • Tiada bahan kimia 
  • Berkesan meningkatkan aura seri wajah 
  • Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitive 
Collagen
  1. Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan.
  2. Memastikan keanjalan kulit serta memberikan kesegaran kepada kulit.
  3. Mencantikkan kulit
  4. Menghaluskan dan menggebukan kulit.
  5. Melambatkan proses penuaan dengan merangsang pembentukan sel baru.
  6. Membantu memberi kelembapan pada kulit wajah anda selesai dicuci dengan gel ini & dapat menganjalkan kulit anda supaya kelihatan lebih sekata dan putih.
Glutathione  
  1. Meningkatkan kecerahan dan memutihkan warna kulit di seluruh badan
  2. Menghaluskan tektur kulit seperti pigmentations, jerawat dan parut jerawat, age spots dan freckles.
  3. Kulit menjadi kenyal.
  4. Menghambat dan memudarkan kulit berkerut.
  5. Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut, segar,cerah putih & berseri
  6. Menghindari pigmen serta mengawal & mencegah kesan jerawat
  7. Jawapan kepada masalah jerawat dan parut tegar
  8. Menghasilkan & membaiki DNA
Bio-White
Biowhite ™. Satu gabungan ekstrak tumbuhan (Scutellaria, mulberi putih, saxifrage, dan anggur) dengan keberkesanan depigmentation sangat tinggi. Ini perencat tyrosinase adalah satu penyelesaian yang telus, selamat, stabil, (dikaitkan dengan sulphites), dan sangat mudah untuk digunakan dalam semua jenis formula di> pH 6.5.

Sinergi antara ekstrak tumbuhan ke arah menghalang tyrosinase, dipertingkatkan oleh tindakan sulfites, membuat Biowhite ™ salah satu bahan yang paling aktif di pasaran. Benar-benar selamat, Biowhite ™ adalah satu penyelesaian yang sangat stabil telus, mudah untuk digunakan dalam semua jenis formula (pH> 6.5) dan serasi dengan VCPMg (magnesium fosfat ascorbyl). Fungsinya untuk mencerahkan warna kulit dan membantu mengurangi Flek atau noda pada kulit.

Chammomile Flower
Chamomile berasal dari Eropa Tenggara, telah digunakan di bagian-bagian dunia lain selama berabad-abad untuk mengobati berbagai penyakit. Ada dua jenis chamomile, yaitu chamomile jerman (Matricaria recutita) dan chamomile romawi (Chamaemelum nobile).
Manfaat kesihatan chamomile.
  • Anti-inflamasi. Chamomile bermanfaat untuk mengobati radang dalam tubuh termasuk infeksi saluran pernapasan, radang mata atau kulit, inflamasi usus, ulkus mulut, atau radang gusi.
  • Pengobatan insomnia. Chamomile dapat membuat kita tidur santai. Aromanya bisa membuat Anda santai. Hingga kemungkinan Anda bisa tidur nyenyak. Juga bisa meredakan kecemasan apa pun yang Anda miliki.
  • Meredakan stres. Chamomile memiliki kandungan yang menghilangkan stres alami, dan akan menenangkan saraf Anda.
  • Lingkaran gelap di mata.  untuk membantu menyingkirkan lingkaran hitam di sekitar mata.
  • Melegakan pernapasan. Ini akan meringankan pernapasan selama sinusitis atau pilek.
  • Masalah kulit. membantu sejumlah masalah kulit termasuk ruam kulit, jerawat, atau infeksi jamur.  Untuk melembutkan kulit kering.
Vitamin C & E
Bagi yang menjaga kulit dan ingin kulit kelihatan cantik, boleh menjadikan kulit yang kering supaya lebih lembab. Berfungsi sebagai antioksidan untuk melindungi kulit dari pengaruh radikal bebas yang bisa merosak kulit seperti kulit kering, noda hitam, kusam, dan keriput.

Arbutin
Namanya mungkin terdengar asing, tapi ekstrak buah mulberi termasuk bahan pencerah kulit favorit wanita Asia. Dahsyat pula mengusir flek hitam dan jerawat.

Arbutin menolong memperbaiki dan menjaga kulit yang rosak akibat daripada free radicals dan juga menolong menghalang pengeluaran melanin yang sangat banyak. Arbutin sangat baik digun kerana tidak mengandungi bahan toksik, hidroquinon atau semua bahan berbahaya. Tiga fungsi penting arbutin ialah : Whitening effects, anti- age effect and UVB/ UVC filter.

Alpha Hydroxy Acid (AHA) 
Alpha-Hidroxy Acid (AHA) adalah bahan anti penuaan yang efektif untuk meremajakan kulit wajah, mengurangi tanda-tanda penuaan, membersihkan dan melembabkan wajah. AHA bekerja dengan cara meluruhkan lapisan paling luar kulit yang terdiri dari tumpukan kulit mati. Hal ini dikenal dengan istilah proses eksfoliasi. Kulit yang telah di eksfoliasi akan terlihat lebih segar dan kenyal. Eksfoliasi juga dapat mencegah timbulnya jerawat dan secara perlahan-lahan menghilangkan flek hitam maupun warna kulit tidak rata.

Molekul dari alpha hydroxy, seperti glikolik dan asam laktat, secara kimiawi melakukan pengangkatan sel kulit mati yang menghambat pori-pori. Sel kulit mati ini,  ketika bercampur dengan debu dan minyak akan jadi jerawat. Tak hanya berfungsi membersihkan, tapi juga membuat kulit lebih cerah dan lembut.

Cara Guna 
  • Picitkan sedikit Gluta Idaman Cleanser ke telapak tangan anda dan campurkan sedikit air.
  • Kemudaian ratakan pada keseluruhan wajah anda dengan lembut dan perlahan-lahan selama beberapa minit sebelum dibilas bersih dengan air.
  • Untuk mendapatkan kesan yang lebih efektif, disyor mencuci muka dengan Gluta Idaman Cleanser 2 hingga 3 kali sehari.

Testimoni





14
 

Cara buat pesanan :


Langkah 1:
Buat bayaran ke salah satu akaun bank berikut atas nama RAFIDAH MOHD BIKAN,
mbb 
MAYBANK : 551306719859
cimb 
CIMB : 7041082916
Langkah 2:
✓ Simpan slip @ bukti pembayaran anda seperti slip simpanan, resit sehingga ANDA terima produk-produk yang di pesan.
✓ Kepada pelanggan-pelanggan yang menggunakan online transfer ANDA boleh masukkan email ke cantikidamanbeauty@gmail.com. Ini untuk memudahkan kami memantau bayaran yang ANDA buat.

Langkah 3:
Setelah membuat bayaran, sila sms/whatsapp/viber ke 0127129287,
✓ Maybank @ CIMB
✓ Masa Bank In @ Transfer @ Cash Deposit
✓ Jumlah Bayaran & Produk
✓ Nama
✓ Alamat
✓ No.tel

No comments:

Post a Comment